Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin just lapseni ADHD-lääkkeitä

Vierailija
31.10.2013 |

Lapselle kun eivät sopineet,jäivät käyttämättä eikä raaskisi poiskaan heittää. Jaksaapahan siivota.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi käydä niin, ettet nimenomaan jaksa siivota.. Käsittääkseni luokitellaan huumausaineeksi? Typerää syödä toisen lääkkeitä.

Vierailija
2/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 17:16"]

Voipi käydä niin, ettet nimenomaan jaksa siivota.. Käsittääkseni luokitellaan huumausaineeksi? Typerää syödä toisen lääkkeitä.

[/quote]

Huumausaineita on aika monenlaisia. ADHD-lääkkeet piristää aivoja, eivät hidasta tai rauhoita, mutta ei niistä mitään kiksejä saa, ne auttavat vain ADHD-potilaita. Joten jos tämä provo olisi totta tuskin ap saisi niistä muuta kuin päänsä kipeäksi.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä adhd-lääkkeitä käytetään pirin korvikkeena ihan oikeastikin.

Vierailija
4/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 17:23"]

Kyllä adhd-lääkkeitä käytetään pirin korvikkeena ihan oikeastikin.

[/quote]

Joo mut ei ne silti ole kunnon pirinistille mitään tarpeeksi vahvoja. Ne imeytyy niin hitaasti. 

 

Vierailija
5/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kantsii olla säästäväinen, mitään ei saa heittää pois. Mäkin kans syön aina kaikki ylimääräiset lääkkeet ettei mene haaskuuseen ja ylimääräiset pesuaineet, akkunesteet, maalit ja semmoset mä juon.

Vierailija
6/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta olet niistä riippuvainen, siis nisti, ritalinisti. Eikö sinulla ole tuon enempää vastuuntuntoa? Äiti-ihminen ja pienessä pöhnässä päivittäin lapsen lääkkeistä.

Vai Porvoossako asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos söit Concertaa, niin et muuten hirveästi nuku ensi yönä. Paitsi jos sulla on itselläsikin adhd...mikä oikeastaan selittäisi noin typerän tempun paremmin kuin hyvin.

 

Vierailija
8/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 17:16"]

Voipi käydä niin, ettet nimenomaan jaksa siivota.. Käsittääkseni luokitellaan huumausaineeksi? Typerää syödä toisen lääkkeitä.

[/quote]

Huumausaineita on aika monenlaisia. ADHD-lääkkeet piristää aivoja, eivät hidasta tai rauhoita, mutta ei niistä mitään kiksejä saa, ne auttavat vain ADHD-potilaita. Joten jos tämä provo olisi totta tuskin ap saisi niistä muuta kuin päänsä kipeäksi.

 

[/quote]

 

mä oon kyllä saanu pääni niillä useaan otteeseen sekasi. Konsuiksi kutsutaan näin meijän piireissä. Adhd potilasta rauhoittaa se amfetamiinipohja

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onkos ap:lla vauhti päällä?

Vierailija
10/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma ap, pistää vipinää punttiin jos ei ole siis ADHD:tä, johon toimivat juuri tasoittavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten luokitella huumausaineeksi. Tämän sanonut mulle erikoislääkäri. Toiseksi ADHD lääke otetaan aina aamulla ja jos ap painaa 100 kg niin aika monta lapsen pilleriä saa ottaa. Eikä ne piristä mitenkään vaan auttavat keskittymään.

Vierailija
12/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 21:58"]

Ei muuten luokitella huumausaineeksi.

[/quote]

 

Miksi niihin sitten tarvitaan huumausaineresepti ja lääkäri jolla on erityislupa niiden kirjoittamiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä niitä on oikeasti kaapissa ja käyttämättä jäi. Lapsi niitä kokeili . Ei ole ADHD vaan muuta. Vaikea nukahtaa ja ruokahalu katosi täysin, kun lääkettä käytti. Pärjätään ilmankin.

Vierailija
14/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, concerta on huumausaineeksi luokiteltu. Jos olet oikeasti illalla 17 aikaan sen napannut... valvot seuraavat 12h. Lääke on kerroksittain kapselissa ja se liukenee siitä tasaisesti auttaen ADHD ihmmeistä keskittymään. MUTTA jos sulla ei ole tätä sairautta toimii esim. edellä mainittu eri tavalla piristävästi ja jopa manian lailla.

En todellakan suosittele nappaileen edes lasten annoksia näitä lääkkeitä. Eikä niitä saa puolitella yms jos kapselissa. Elimistöön vapautuu liikaa jopa myrkytykseen asti lääkeainetta.

Lopettakaa tollanen tyhmä leikkiminen toisen lääkkeillä.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko levollinen ja normaali olo? Eikä vaikkapa rauhaton ja ylipirteä? Sulla ap luultavasti itselläsikin ADHD.

Vierailija
16/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko levollinen ja normaali olo? Eikä vaikkapa rauhaton ja ylipirteä? Sulla ap luultavasti itselläsikin ADHD.

Vierailija
17/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko levollinen ja normaali olo? Eikä vaikkapa rauhaton ja ylipirteä? Sulla ap luultavasti itselläsikin ADHD.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme