Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa laittaa työhakemuksen kuvaksi

Vierailija
17.10.2013 |

itse itsestä otettu kuva tai peilin kautta otettu kuva ilman meikkiä arkilookissa? Molemmat vielä puhelimen huonohkolaatuisilla kameroilla.

Minusta ei löydy pitkiltä ajoilta muiden ottamia kuvia lukuunottamatta kavereiden viihteellä ottamia hölmöilykuvia, joita en missään nimessä laita.

Kyse ei ole mistään asiantuntijatyöstä, vaan perusduunarihommasta, mutta ilmoituksessa jostain syystä vaaditaan kuvaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON! Etkö voi pyytää jotain ottamaan kuvan.

Vierailija
2/7 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä estää nyt ottamasta paremman kuvan? Teinipeilikuvat on kyllä ehdoton ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kummallista että kuvaa vaaditaan jos kyse jostain perusduunista eikä esim mistään edustusjutusta.

Vierailija
4/7 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mitään suttuista kännykkäkuvaa laittaa. Käy vaikka passikuva-automaatissa tai kysy jos joku kaveri vois jeesata jos sulla itsellä ei ole hyvää kameraa/kännykameraa.

Vierailija
5/7 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma tapa jäädä ilman hakemaansa työpaikkaa.

Vierailija
6/7 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se noloa ole mutta en suosittele että teet niin. Laittaudut siihen kuntoon missä työssäkin olisit. Meikin ja kampauksen suhteen siis. Jos työ on vaikka urheiluvaatemyyjän työtä niin päälle joku sporttinen paita ja tukka ponnarille. Jos taas haet keittäjän pestiä niin ota lävistykset pois. Sitten pyydät jotain tuttua nappaamaan hyvässä valossa ja rauhallista taustaa vasten selkeän puolikuvan.

 

Tuollainen kuva on hyvä olla olemassa myöhempiäkin työhakemuksia varten. Ja muutenkin. Minä olen ainakin tarvinut itsestäni tuollaista "edustuskuvaa" muutamasti. Eli hoida homma kerralla kunnolla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sellaseen automaattiin, ehkä niille lopuille on tarvetta muualla myöh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä