Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä leuhkimista siinä on, jos kukaan lähiverkostosta ei auta lapsiperhettä?

Vierailija
31.10.2013 |

ei ymmärrä ei...

ottakaa kaikki apu vastaan mitä saatte lapsiperheet, ja ostakaa rahalla lisää tilapäistä lastenhoitoapua, jos ja kun olette väsyneitä.

 

t- äiti myös, mutta ei marttyyriäiti

 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsi, kärsi kurja, kirkkaamman kruunun saat. 

 

Onhan se ihan kunnioitettavaa, jos pystyy sen itse pykkäämänsä perheen hoitamaan omin avuin. Sen verran kukin niitä lapsia hankkii, mitä jaksaa hoitaa. Hienoa, että joillain on hienosti huomioiva lähipiiri, mutta se on vain etu, ei saa odottaa itsestäänselvyytenä!! 

Vierailija
2/3 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla vaan ei ole mahdollisuutta maksulliseen, eikä maksuttomaan apuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on leuhkinut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme