Lue keskustelun säännöt.
mitä leuhkimista siinä on, jos kukaan lähiverkostosta ei auta lapsiperhettä?
31.10.2013 |
ei ymmärrä ei...
ottakaa kaikki apu vastaan mitä saatte lapsiperheet, ja ostakaa rahalla lisää tilapäistä lastenhoitoapua, jos ja kun olette väsyneitä.
t- äiti myös, mutta ei marttyyriäiti
Kommentit (3)
kaikilla vaan ei ole mahdollisuutta maksulliseen, eikä maksuttomaan apuun.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kärsi, kärsi kurja, kirkkaamman kruunun saat.
Onhan se ihan kunnioitettavaa, jos pystyy sen itse pykkäämänsä perheen hoitamaan omin avuin. Sen verran kukin niitä lapsia hankkii, mitä jaksaa hoitaa. Hienoa, että joillain on hienosti huomioiva lähipiiri, mutta se on vain etu, ei saa odottaa itsestäänselvyytenä!!