Lue keskustelun säännöt.
BB - TALO
Kommentit (3)
Mä olisin halunnut että Niko olis voittanut. Jos voisin, menisin naimisiin homon kanssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 10:42"]
Mä olisin halunnut että Niko olis voittanut. Jos voisin, menisin naimisiin homon kanssa.
[/quote]
Nikolle toivoin myöskin minä voittoa. Se on niin hassunhauska pikku marakatti. Sympaatinen ja tunteensa 100% näyttävä rehellinen tyyppi.
Mutta omaa apinamiestäni en häneen kuitenkaan vaihtaisi :D
T.N35
Juu, se oli paras tieto.