Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käytätte fenkolia? Reseptejä?

Vierailija
08.09.2013 |

Kaipailen ideoita, mitä tehdä fenkolista. Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos!! Tuo on hyvä idea :)

 

t. ap

Vierailija
2/3 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fenkoligratiini on hyvää. Salaattiin lisäilen sitä toisinaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahdettuna pitsan päällä. Ihan taivaallista. Googleta vaikka fenkolipitsa niin saat ihania reseptejä. Itse laitan yleensä tomaattikastikkeen tilalle öljypohjaisen valkosipulikastikkeen, toimii ainakin tässä erinomaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä