Lue keskustelun säännöt.
Eihän tässä ole mitään järkeä.
08.09.2013 |
Siis olen sinkku mutta en muka ole? Joku väittää mun olevan varattu.Miten voin olla, jos en ole.Vai onko tämä vedätystä jonkun muun asian takia.Ikään kuin joku joka pettää omaa aviopuolisoaan haluaa lavastaa minut salarakkaaksi vaikka en ole kenenkään salarakas saati aviopuoliso.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla