Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian aikaista laittaa koristevalot ikkunaan?

Vierailija
25.09.2013 |

En tarkoituksella käytä termiä jouluvalot.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä... Omat on ikkunasi ja valosi, senkun pidät vaikka yötä päivää kesät talvet. Kuinka ääliö voi olla.

Vierailija
2/8 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Pihavalot luo tunnelmaa ja on kaunistaa pimenevissä illoissa.

Jouluvalot, koristevalot. tunnelmavalot.... Monta nimeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Mutta ensi viikolla on lokakuu, sitten ehkä just ja just voit laittaa.

Vierailija
4/8 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pimeäähän tuolla ulkona jo on. Ensi viikolla voisi ehkä jo laittaa, riippuu väristä. Ehkä.

Vierailija
5/8 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Its en ole poistanut valoja ollenkaan. Ovat valmiina kun tuikkaa töpselin pistokkeeseen.

Vierailija
6/8 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 19:13"]

En kestä... Omat on ikkunasi ja valosi, senkun pidät vaikka yötä päivää kesät talvet. Kuinka ääliö voi olla.

[/quote]Olisipa mukava nähdä sinut livenä. Oletko yhtä ilkeä suustasi kasvotusten? Onko sulla ystäviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan liian aikaista. Minusta valot voi laittaa joulukuun alussa. Mutta monethan pitävät niitä jopa läpi kesän paikoillaan ja heti, kun vähänkin hämärtää, tökkäävät johdon seinään. Huokaus.

Vierailija
8/8 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oikeastaan aika lailla sama ja vastauksetkin samat:

http://www.vauva.fi/keskustelu/3865815/ketju/kumpparit_aikuisella_kaupungilla_onko_viela_tana_syksyna_ok

Älä nyt vaan missään nimessä poikkea laumasta ja tee jotakin eriaikaisesti. Menetät kasvosi ja joudut muuttamaan pois nykyisestä asunnostasi. 

Oikea menettelytapa laumasielulle on tietenkin tämä: Odotat että joku muu laittaa ensin valot. Sitten odotat vielä, että ainakin kaksi muuta seuraa tuon laumanjohtajan esimerkkiä. Sitten on turvallista laittaa valot mutta pidä kiirettä että et ole lauman hännillä. Voi kuinka noloa olisikaan laittaa valot ikkunaan viimeisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi