Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kellekään, jolle ei ole sopinut e-pillerit, kuitenkin sopinut hormonikierukka?
29.01.2006 |
Mulle ei ole käyneet mitkään pillerit. Nestettä kertyy, pintasuonet katkee jaloista ja halut häviää, mut ei mitään veritulppajuttuja. Mietin vaan, että kierukassa olisi vähemmän hormonia. Voiskohan se sopia? Kuparikierukkaa en harkitsekaan.
Kokemuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hormonikierukan hormoni vaikuttaa vain paikallisesti eikä imeydy verenkiertoon. Mulle sopinut hyvin jo neljä vuotta.