Lue keskustelun säännöt.
Heinäluoma puhuu joskus asiaakin
19.07.2013 |
"Olisi eduksi, jos lainsäätäjä itse lähtisi siitä, että lakeja noudatetaan. Kansalaistottelemattomuus voitaisiin jättää niiden etuoikeudeksi, jotka eivät itse pääse lakeja säätämään. Turvallisinta olisi, että kansanedustajat noudattaisivat lakeja."
Siinä miettimistä Räsäselle ja Kontulalle.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla