Lue keskustelun säännöt.
Mä vihaan tuota kakaraa. :' ' (
29.01.2006 |
V*tun alkava uhmaikä, voi he*vetin he*vetti! Mä en oikeasti jaksa... :' ' (
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja ihan tahallaan... Se on niin huippuärsyttävää..ja tekisi mieli vedellä ympäri korvia... Tuntuu, ettei jaksa millään kattoo sitä enää... Ja se tekee mun olon vieläkin pahemmaks... En haluais ajatella näin, mutta minkäs teet... :' ' (