Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette sano miehelle, joka kieltää vauvan yrittämisen,

Vierailija
02.04.2013 |

että ei sitten tule seksiäkään?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö..Itselläni ei tällaista tilannetta, mutta sittenhän ei saisi sitä seksiäkään. Mä en kyllä aina ymmärrä näitä juttuja täällä.. etkö ap itse tykkää seksistä? Et siis ap halua miestäsi ja rakastelet vain miehesi mieliksi? Huolestuttavaa, miksi kukaan sellaisessa suhteessa haluaisi edes olla..  Enkä ymmärrä kyllä kiristystäkään. 

Vierailija
2/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että seksiä saa kyllä, mutta ehkäisyä et käytä.

Jokaisella on oikeus päättää, lähteekö seksiin vai ei. Jos möksöttää miehelle, joka ei halua perhettä, ei ole pakko. Ei vaikka tuhat miestä hokisi, että syytä sitten itseäsi, jos mies lähtee vieraisiin (kyllä se vieraisiin lähtö on miehen oma valinta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas kunnon av-palstan perhesuunnittelua :)

Vierailija
4/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP veti taas päivän pohjat :D Hyvällä pohjalla varmaan ap:n parisuhde, perustuu kusetukseen, huijaamiseen, kiristämiseen jne. Ai niin, mutta eihän ap:llä mitään parisuhdetta ole, pelkkiä panosuhteita kun kännissä raahaa jonkun känniääliön kämpille nussittavaksi.

Vierailija
5/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saisi seksiä, mutta minä en ehkäisisi. Mies saisi ihan itse päättää, että kondomi vai kieltäytyminen. Minusta on väärin lähteä siitä, että niin nautinnollinen ja kiva asia kuin seksi pitäisi jättää väliin vain siksi, että minä en halua ehkäistä eikä mies halua lasta. Silloin mies käyttää kumia tai menee vasektomiaan.

Vierailija
6/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 17:34"]

että ei sitten tule seksiäkään?

[/quote]

Kuten tällä palstalla huomaamme: on olemassa joukko naisia, joille seksi on vaihdon väline rahan tapaan tai eräänlainen neuvottelun pelimerkki, kun haluaa saada tahtonsa lävitse. Miksikäs kutsuttiinkaan naista, joka vaihtaa seksiä rahaan tai muihin palveluksiin & etuihin...?

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 17:34"]

että ei sitten tule seksiäkään?

[/quote]

Kuten tällä palstalla huomaamme: on olemassa joukko naisia, joille seksi on vaihdon väline rahan tapaan tai eräänlainen neuvottelun pelimerkki, kun haluaa saada tahtonsa lävitse. Miksikäs kutsuttiinkaan naista, joka vaihtaa seksiä rahaan tai muihin palveluksiin & etuihin...?

 

[/quote]

Niitä kutsutaan viisaiksi. Tyhmät on naitavia kynnysmattoja.

Vierailija
8/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksihän on kunnon ase parisuhteessa... not. Onnea valitsemallasi tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niitä kutsutaan viisaiksi. Tyhmät on naitavia kynnysmattoja."

 

Mitä hemmettiä?

Vierailija
10/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi olla kiristämällä tehty lapsi, mutta mitäpä sitä lasta ajattelemaan kun ei kerran puolisoakaan. Miksi muuten ette vaihada miestä sellaiseen, joka haluaa lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi väsynyt

Vierailija
12/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään voi painostaa lapsen tekoon? Tai vielä parempaa, kiristäpä seksillä itsesi raskaaksi, niin ihmekkö jos mies häipyy raskausaikana/pikkulapsiaikana, jos ei todella halunnut lasta??

 

Itse en jaksaisi alkaa selibaatissa olemaan, saati vielä sillä kiristämään. Mikä idea kiristää jollain, mistä on itsellekin hallaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ehkäisee, joka ei halua lasta. Ei seksistä tarvitse kieltäytyä, mutta ei mies voi olettaa, että nainen ehkäisee, jos mies ei halua lasta.

Vierailija
14/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen miehen voi aina jättää, niin sille ei sitten tarvitse enää sanoa yhtään mitään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi mies, joka haluaa sitoutua sinuun ja perustaa perheen kanssasi.

Vierailija
16/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 20:13"]

Se ehkäisee, joka ei halua lasta. Ei seksistä tarvitse kieltäytyä, mutta ei mies voi olettaa, että nainen ehkäisee, jos mies ei halua lasta.

[/quote]

Näin juuri. Ite haluaisin toisen lapsen, mies ei ole vielä suostunut, joten mies kyllä saa seksiä, mutta minä en ehkäise. Olen myös kertonut että 2 lasta riittää minulle, sitten voin laittaa "piuhat poikki", ettei tartte sitten ehkäisyä enää miettiä. Pihtaamaan en todellakaan ala koska nautin itsekin seksistä, en ymmärrä edes että miksi haluaisin mieheni kanssa (toisenkin) lapsen, jos en haluasi miestäni.. :D :D Toki ymmärrän jos homma menee tolkuttomaksi, että nainen ei tyydy järkevään lapsilukuun, vaan aina pitäis pukkaa lisää...

Vierailija
17/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi aika surullista synnyttää kiristämällä tehty lapsi..."isäs ei halunnu sua mutta kyllähän se tottu ajatukseen "yep.

Vierailija
18/18 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuten 18 sanoi... Aattele ny, "Ei suakaan ois olemassa, mutta ku isääs kerran tarpeeksi panetti niin se suostu paljaalla vetäsemään"... :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi