Kaverin fb-päivitykset loppuu aina 3 pisteeseen, näyttää dorkalta...
Tänään kynsien laittoon...
Tyttöjen kanssa lenkille...
Kommentit (14)
Onko myös kirjoitusvirheitä, pilkkuvirheitä ja muuten kökköä kieltä? Meillä taitaa olla yhteinen ystävä.
Mun kaverilla on jokaisessa päivityksessä pelkkiä huutomerkkejä! Ihan jokaisen virkkeen jälkeen! Joskus monta peräkkäin!!!!
Käytiin saunassa!!
Lapsi kipeänä! Mä varmaan kohta!!
Osanotto kaikille teille joita x:n kuolema koskettaa!!!!!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 02:41"]
Tänään kynsien laittoon...
Tyttöjen kanssa lenkille...
[/quote]
No mutta ..... ehkä..... se on .....jännäääääääääääääääääääääääää
Mä tunnustan! Mä yritän hillitä sitä... mutta se on niin vaikeaa! Jokainen viesti pitää lukea... monta kertaa... ja sittenkin noita pisteitä ja huutomerkkejä vain jää! MÄ EN KESTÄ ENÄÄ!!!!!
Ketä kiinnostaa?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 02:41"]
Tänään kynsien laittoon...
Tyttöjen kanssa lenkille...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 02:52"]
Mun kaverilla on jokaisessa päivityksessä pelkkiä huutomerkkejä! Ihan jokaisen virkkeen jälkeen! Joskus monta peräkkäin!!!!
Käytiin saunassa!!
Lapsi kipeänä! Mä varmaan kohta!!
Osanotto kaikille teille joita x:n kuolema koskettaa!!!!!
[/quote]
Ei facebookista, mutta meillä on teknisessä tuessa henkilö jolla on "persoonallinen" tyyli käyttää huutomerkkejä just tuolla tavalla. Arvatkaa tuleeko siinä joskus itselle sellainen olo, että kysyinkö mä nyt jotain ihan tyhmää.
Jep, en tiedä kuinka nämä ihmiset ovat voineet kahlata läpi pakollisen 9 vuoden kakun ja silti kirjoittaa noin. !!!!!.....??????....... tai ***näin***
[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 06:05"]
Jep, en tiedä kuinka nämä ihmiset ovat voineet kahlata läpi pakollisen 9 vuoden kakun ja silti kirjoittaa noin. !!!!!.....??????....... tai ***näin***
[/quote]
.. ja ompa kiva lähteä taas lenkille... Enerkiaa piisaa...
Mä en kans käsitä miten peruskoulusta voi suoriutua niin surkealla kirjoitustadolla. Sori, kirjoitus taidolla. Perus Koulusta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 02:41"]
Tänään kynsien laittoon...
Tyttöjen kanssa lenkille...
[/quote]
Älä huoli, minäpä käyn poistamassa sut saman tien kaverilistalta... Ei varmaan kumpikaan menetetä mitään kovin arvokasta...
Mun mielestä noissa kolmen-pisteen-kommenteissa rasittavinta on se, että ne saa niin helposti vaikuttaan kaksimielisiltä. Kun omaa statusta kommentoi joku joka tunkee siihen kolme pistettä, niin lähes minkälaisesta tahansa kommentista tulee kaksimielinen.
On teillä murheet. Kannattaisiko lopettaa fb:n käyttö?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 07:56"]
On teillä murheet. Kannattaisiko lopettaa fb:n käyttö?
[/quote]
Jos et vielä ymmärtänyt, niin kyse on oikeinkirjoituksesta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 07:53"]
Mun mielestä noissa kolmen-pisteen-kommenteissa rasittavinta on se, että ne saa niin helposti vaikuttaan kaksimielisiltä. Kun omaa statusta kommentoi joku joka tunkee siihen kolme pistettä, niin lähes minkälaisesta tahansa kommentista tulee kaksimielinen.
[/quote]
Ovatko nämäkin kaksimielisiä:
Lapset tuli just koulusta...
Käytiin vauvauinnissa...
Isovanhemmat toi joululahjoja...
Esikoinen katselee piirrrettyjä...
?
Mun kaverilla on jokaisessa päivityksessä pelkkiä huutomerkkejä! Ihan jokaisen virkkeen jälkeen! Joskus monta peräkkäin!!!!
Käytiin saunassa!!
Lapsi kipeänä! Mä varmaan kohta!!
Osanotto kaikille teille joita x:n kuolema koskettaa!!!!!