Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin fb-päivitykset loppuu aina 3 pisteeseen, näyttää dorkalta...

Vierailija
16.02.2013 |

 

Tänään kynsien laittoon...

Tyttöjen kanssa lenkille...

 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on jokaisessa päivityksessä pelkkiä huutomerkkejä! Ihan jokaisen virkkeen jälkeen! Joskus monta peräkkäin!!!!

Käytiin saunassa!!

Lapsi kipeänä! Mä varmaan kohta!!

Osanotto kaikille teille joita x:n kuolema koskettaa!!!!!

Vierailija
2/14 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myös kirjoitusvirheitä, pilkkuvirheitä ja muuten kökköä kieltä? Meillä taitaa olla yhteinen ystävä.

Mun kaverilla on jokaisessa päivityksessä pelkkiä huutomerkkejä! Ihan jokaisen virkkeen jälkeen! Joskus monta peräkkäin!!!!

Käytiin saunassa!!

Lapsi kipeänä! Mä varmaan kohta!!

Osanotto kaikille teille joita x:n kuolema koskettaa!!!!!

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 02:41"]

 

Tänään kynsien laittoon...

Tyttöjen kanssa lenkille...

 

[/quote]

No mutta ..... ehkä..... se on .....jännäääääääääääääääääääääääää

 

Vierailija
4/14 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnustan! Mä yritän hillitä sitä... mutta se on niin vaikeaa! Jokainen viesti pitää lukea... monta kertaa... ja sittenkin noita pisteitä ja huutomerkkejä vain jää! MÄ EN KESTÄ ENÄÄ!!!!!

Vierailija
5/14 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä...

Vierailija
6/14 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 02:41"]

 

Tänään kynsien laittoon...

Tyttöjen kanssa lenkille...

 

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 02:52"]

Mun kaverilla on jokaisessa päivityksessä pelkkiä huutomerkkejä! Ihan jokaisen virkkeen jälkeen! Joskus monta peräkkäin!!!!

Käytiin saunassa!!

Lapsi kipeänä! Mä varmaan kohta!!

Osanotto kaikille teille joita x:n kuolema koskettaa!!!!!

[/quote]

 

Ei facebookista, mutta meillä on teknisessä tuessa henkilö jolla on "persoonallinen" tyyli käyttää huutomerkkejä just tuolla tavalla. Arvatkaa tuleeko siinä joskus itselle sellainen olo, että kysyinkö mä nyt jotain ihan tyhmää.

Vierailija
8/14 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, en tiedä kuinka nämä ihmiset ovat voineet kahlata läpi pakollisen 9 vuoden kakun ja silti kirjoittaa noin. !!!!!.....??????....... tai ***näin***

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 06:05"]

Jep, en tiedä kuinka nämä ihmiset ovat voineet kahlata läpi pakollisen 9 vuoden kakun ja silti kirjoittaa noin. !!!!!.....??????....... tai ***näin***

[/quote]

 

.. ja ompa kiva lähteä taas lenkille... Enerkiaa piisaa...

Mä en kans käsitä miten peruskoulusta voi suoriutua niin surkealla kirjoitustadolla. Sori, kirjoitus taidolla. Perus Koulusta.

Vierailija
10/14 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 02:41"]

 

Tänään kynsien laittoon...

Tyttöjen kanssa lenkille...

[/quote]

Älä huoli, minäpä käyn poistamassa sut saman tien kaverilistalta... Ei varmaan kumpikaan menetetä mitään kovin arvokasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noissa kolmen-pisteen-kommenteissa rasittavinta on se, että ne saa niin helposti vaikuttaan kaksimielisiltä. Kun omaa statusta kommentoi joku joka tunkee siihen kolme pistettä, niin lähes minkälaisesta tahansa kommentista tulee kaksimielinen.

Vierailija
12/14 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä murheet. Kannattaisiko lopettaa fb:n käyttö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 07:56"]

On teillä murheet. Kannattaisiko lopettaa fb:n käyttö?

[/quote]

Jos et vielä ymmärtänyt, niin kyse on oikeinkirjoituksesta.

 

Vierailija
14/14 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 07:53"]

Mun mielestä noissa kolmen-pisteen-kommenteissa rasittavinta on se, että ne saa niin helposti vaikuttaan kaksimielisiltä. Kun omaa statusta kommentoi joku joka tunkee siihen kolme pistettä, niin lähes minkälaisesta tahansa kommentista tulee kaksimielinen.

[/quote]

Ovatko nämäkin kaksimielisiä:

Lapset tuli just koulusta...

Käytiin vauvauinnissa...

Isovanhemmat toi joululahjoja...

Esikoinen katselee piirrrettyjä...

?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän