Lue keskustelun säännöt.
Pajulahteen?
20.03.2013 |
Miten päästä helpoiten ja vaivattomimmin lasten kanssa Helsingistä Pajulahteen? Junalla Lahteen? Jatkohteys?
Kiitos jos joku jaksaa neuvoa!
Kommentit (5)
Taajamajunalla Nastolaan ja sieltä taksilla Pajulahteen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuntematta Lahtea sen kummemmin, olisko jollain tietoa onko juna-asemalta kummoinen matka bussiasemalle?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:47"]
Tuntematta Lahtea sen kummemmin, olisko jollain tietoa onko juna-asemalta kummoinen matka bussiasemalle?
[/quote]Joo, on juna-asemalta oma matkansa linja-autoasemalle.
http://www.pajulahti.com/yleista/kartat-ja-yhteydet
Kyllä se juna ja taksi on minusta helpoin vaihtoehto.
Autolla. Mutta muuten varmasti junalla Lahteen ja sieltä bussilla perille?