Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pajulahteen?

Vierailija
20.03.2013 |

Miten päästä helpoiten ja vaivattomimmin lasten kanssa Helsingistä Pajulahteen? Junalla Lahteen? Jatkohteys?

Kiitos jos joku jaksaa neuvoa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla. Mutta muuten varmasti junalla Lahteen ja sieltä bussilla perille?

Vierailija
2/5 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taajamajunalla Nastolaan ja sieltä taksilla Pajulahteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematta Lahtea sen kummemmin, olisko jollain tietoa onko juna-asemalta kummoinen matka bussiasemalle?

Vierailija
4/5 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:47"]

Tuntematta Lahtea sen kummemmin, olisko jollain tietoa onko juna-asemalta kummoinen matka bussiasemalle?

[/quote]Joo, on juna-asemalta oma matkansa linja-autoasemalle.

Vierailija
5/5 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.pajulahti.com/yleista/kartat-ja-yhteydet

Kyllä se juna ja taksi on minusta helpoin vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän