Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomamatkoja on kiva tehdä. Aina ei vaan millään malttaisi odottaa lähtöä :)

Vierailija
02.04.2013 |

Ensi kuussa seuraava matka. Seuraavat elokuun lopussa, syyskuussa ja joulukuussa.

Kesä siis tylsästi kotona:) Jospa sitä äkkilähdön ottaisi johonkin..

t. Matkakuumeen purema

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan startata auton ja ajaa pitkäksi viikonlopuksi joko Venetsiaan tai Napoliin tätä paskailmaa karkuun.

t. ulkosuomalainen Keski-Euroopasta

Vierailija
2/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kivempaa on asua maassa, josta ei hirveästi tarvitse matkustella mihinkään kauas ja kesä kestää helmi-maaliskuusta marraskuuhun.... tosin tänä vuonna vähän poikkeus :)

t. toinen ulkkis Keski-Euroopasta

Vierailija
4/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina tykännyt kaikenlaisesta reissaamisesta, ja maltan erittäin hyvin reissua aina odottaakin, siitä jo tulee hyvälle mielelle. Nykyään yritän tehdä reissuni ekologisemmin, eli lentokoneet ovat jäämässä historiaan osaltani.

Vierailija
5/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä suunnittelen kesäksi 2kk alpeilla cruisailemassa jäätiköita ja vuoristoa, reissailen aika paljon kaukomatkoja. kuinka noi alpit on jäännyt niin paitsioon, aukko sivistyksessä

Vierailija
6/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! Pari viikkoa sitten oltiin viikonloppureissussa, toukokuussa Japaniin, kesäkuussa vuokratalolle Mallorcalle pariksi viikoksi, elokussa esikoisen synttärilahjaksi Lontooseen. Marraskuussa tekisi mieli lähteä taas Thaimaahan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 09:38"]

Samoin! Pari viikkoa sitten oltiin viikonloppureissussa, toukokuussa Japaniin, kesäkuussa vuokratalolle Mallorcalle pariksi viikoksi, elokussa esikoisen synttärilahjaksi Lontooseen. Marraskuussa tekisi mieli lähteä taas Thaimaahan...

[/quote]

Me juuri muutama viikko tulimme viikon lomamatkalta Kanarialta. Yksi lempparipaikkani on näillä näkymin jäämässä väliin. Siksi on mielessä, että jospa sitä kesällä äkkilähdöllä sinne. Kenties.

t. ap

Vierailija
8/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi vielä seuraavaan reissuun, Lontoo kohteena.

Eikä millään jaksaisi odottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotus ja suunnittelu on jo puoli iloa :)

Vasta kesäkuun alussa aurinkolomalle.

Keskikesällä onkin kiva reissata suomessa.

Syysloma taas on ihan huippu matkustusajankohta.

Joulu on pakko olla kotosalla ;)

Hiihtolomalla aina viikon lasketteluloma.

Eli lasten koulu rajoittaa matkustelua...odotan jo aikaa kun lapset "lentää pesästä" ja saamme kahden taas matkustaa koska haluamme!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä