Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos saisit 50egee,niin siivoaisitko

Vierailija
03.02.2006 |

vieraan asunnon kerran viikossa? siis perus siivous,imurointi-moppaus-pölyt? kuukaudessa se tekis sit parisataa egee...

oon vähän kahden vaiheilla. lisä tienesti ei kyl olis pahasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tuon summan saapi muutaman tunnin työstä käteen niin mielelläni siivoaisin , jos siis tarvetta olisi :)

Vierailija
2/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ois jo ylimääräsenä 50 euroa kuussa ISO raha !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta tuntia sulla menisi, kun sen asunnon siivoaisit?

Vierailija
4/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin lehdessä ilmotuksen ja kilautin. huomenna pitäs mennä katsastaan paikkoja...

t.ap

Vierailija
5/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin sellainen rahatilanne, että voisin vaikka ottaa homman vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi