Jehovista....
Mitäs mieltä olette jehovan todistajista jotka kulkevat asunnosta toiseen jakaen " lentolehtisiään" ?
Saavat kuulemma " jonkinlaista palkkaa" aina sen mukaan minkä verran saavat " lehtisiään" jaettua.
Kommentit (15)
Vierailija:
Ihan vaan " muodolliset painatuskulut"
hinnoittelemattomia, eli kukin maksaa sen minkä kykenee niistä tai sitten eimaksa mitään,
Jo vain. Olen asian tarkastunut yhdeltä Jehovan todistajalta. On muuten maailman mukavin ihminen ja ihana perhepäivähoitaja. Ihmettelen, miten on antanut aivopestä itsensä niin perusteellisesti tähän JT-touhuun. On alkujaan ev.lut. mutta on miehensä myötä kääntynyt JT:ksi.
t. Nelonen (kai)
Vierailija:
ei jehovantodistajat ole menossa taivaaseen, vaan toivona on elää maanpäällä ikuisesti paratiisissa. vain osa menee taivaaseen hallitsemaan jeesuksen kanssa
Eihän ne Jeesuksen kanssa mihinkään ole menossa vaan Jehovan kanssa!
olen tutustunut moniin ja ihan vapaaehtoisesti kiertävät kertomassa toivosta ja uskostaan, eivät saa palkkaa siis rahallista, vaan hyvän mielen ja suhteen jumalaan kun tekevät jumalan tahdon kertomalla valtakunnasta.
Aika hyvin sutkin saanut aivopestyä puolellensa.Taidat jo itsekkin kiertää talosta taloon.
Olen kuullut myös varmalta taholta, että saavat palkkaa " lehtisistään" ,uskottelevat vain tekevänsä sitä vain omasta hyvästä tahdostaan ja tietenkin ilman mitään rahallisia takaa-ajatuksia!
Kuka tervejärkinen tonne ees lähtee kierteleen.....ei mua ainaska, saati sitten VAPAAEHTOSESTI ILMAN PALKKAA!!
mulla on ollut vuosikausia siis yli 15vuotta jehovantodistaja ystävä ja tasan tarkkaan ei saa palkkaa siis rahaa työstä eli siitä et kertoo toisille uskostaan.
sitkeässä elää perättömät jutut, huoh
Vierailija:
Ihan vaan " muodolliset painatuskulut"
Vierailija:
Aika hyvin sutkin saanut aivopestyä puolellensa.Taidat jo itsekkin kiertää talosta taloon.
Olen kuullut myös varmalta taholta, että saavat palkkaa " lehtisistään" ,uskottelevat vain tekevänsä sitä vain omasta hyvästä tahdostaan ja tietenkin ilman mitään rahallisia takaa-ajatuksia!
Kuka tervejärkinen tonne ees lähtee kierteleen.....ei mua ainaska, saati sitten VAPAAEHTOSESTI ILMAN PALKKAA!!
ja tunnen monia jt ja tervejärkisiä ovat
Eivätkä he siitä mitään rahaa saa vastineeksi. He aidosti haluavat ihmisten tietävän raamaatun sanomaa. Lehtiset ovat kaikki ilmaisia.
t. yksi läheltä seurannut
mutta ei sitä tarvi mulle tulla ovelle toitttaan!
Jos olen kiinnostunut jostain uskosta niin haen kyllä sitten itse tietoa...
Ihan vaan " muodolliset painatuskulut"