Lue keskustelun säännöt.
Köyhien puolueen pj äänestää Niinistöä. Ei millään pahalla, mutta nyt kyllä jo naurattaa!
Kommentit (5)
Mutumutumutumutumutumutu... siinä monen perusteet.
Vierailija:
JO on aikoihin eletty....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
T. 4
Vierailija:
Johan vitsin murjaisit numero 2. T:..
Ei hyväksy myöskään sitä, että ihmisten pienistä palkoista maksamia jäsenmaksuja SAK käyttää Halosen vaalikampanjaan, yhteensä 200000 euroa.
Köyhien puolue todella on Niinistön puolella niinkuin köyhien kannattaakin.