Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhien puolueen pj äänestää Niinistöä. Ei millään pahalla, mutta nyt kyllä jo naurattaa!

Vierailija
23.01.2006 |

JO on aikoihin eletty....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien puolue todella on Niinistön puolella niinkuin köyhien kannattaakin.

Vierailija
2/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutumutumutumutumutumutu... siinä monen perusteet.

Vierailija:


JO on aikoihin eletty....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 4

Vierailija:

Johan vitsin murjaisit numero 2. T:..

Vierailija
4/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöä (tai Halosta)!

Vierailija
5/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyväksy myöskään sitä, että ihmisten pienistä palkoista maksamia jäsenmaksuja SAK käyttää Halosen vaalikampanjaan, yhteensä 200000 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan