Kysymys Clomeista!! Pahoittelen, että kirjoitan tänne..
mutta kone ei anna minun useista yrityksistä huolimatta kirjautua.. Eli kysyisin teiltä, jotka ovat syöneet clomeja, että vaikuttaako se elimistöön muuten, kuin kehittämällä munasolua? Tarkoitan sitä, että itselläni on hyvin arat rinnat (aiemmin ei ole koksaan ennen menkkoja ollut), eikä tietoakaan tunteesta ja kivusta, että menkat alkaisivat (joka oli aiemmin AINA ennen alkamista). Niiden olisi tarkoitus alkaakin vasta viikon lopulla, mutta mahaani ei nipistele lainkaan, joka on aika erikoslaatuista.. Tietysti jo elättelen suuria toiveita, josko nyt kahden vuoden jälkeen olisi ihme tapahtunut..
Kommentit (2)
Joo, tietysti toivon, että aristus johtuu raskaudesta.. Mutta katsotaan.. Kiva, että on ainakin toivoa!
mutta täytyy silti toivoa, että tärppää. Itselläni riitti 2 clomikuuria ja sitten tärppäsi ja kuulemma lähes 70% clomien käyttäjistä tulee raskaaksi 3 clomikuurin aikana. Joten toivoa on!