Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vieläkö teidän lapset valvoo?
10.02.2006 |
Meidän 3v. tuossa vielä touhuilee. Meillä saa viikonloppuna valvoa pidempään, pitäähän lapsellakin arki ja vapaa erota toisistaan! Aamulla sit nukutaan pitkään!
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja ikää 6 kk! kaveri on päättänyt parin viimeisen viikon aikana, että nukkumaan ei mennä ennen kuin tainnutaan jaloilleen. ja äiti tykkää...
en sekoita arkirytmiä tarkoituksella. viikonloppu on liian lyhyt ilo siihen rytmin palautuksen vaivaan nähden.
jos on loma niin sitten valvotaan mutta normi vkl ei. lapset 3.v ja 5.v nukkumassa viim. klo 21.
Alue: Aihe vapaa
Joten oli jo ihan sippi illalla kaheksan aikaan.