Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät ymmärrä, että rikas voi puolustaa vähäosaisia?

Vierailija
29.01.2006 |

Ne ovat epäitsekkäitä ja inhimillisiä ihmisiä ne. Aatos Erkko.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotaan lähinnä sitä mitä koviten huutavat suustaan suoltavat. Vrt.meneillään oleva Niinistön parjaus Natosta, vaikka suurin osa sossuista eivät sattuneista syistä muista mitkä maat, miksi ja koska Atlantin liitto (joka myös natona tunnetaan) perustettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi