Lue keskustelun säännöt.
Miksi jotkut eivät ymmärrä, että rikas voi puolustaa vähäosaisia?
29.01.2006 |
Ne ovat epäitsekkäitä ja inhimillisiä ihmisiä ne. Aatos Erkko.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uskotaan lähinnä sitä mitä koviten huutavat suustaan suoltavat. Vrt.meneillään oleva Niinistön parjaus Natosta, vaikka suurin osa sossuista eivät sattuneista syistä muista mitkä maat, miksi ja koska Atlantin liitto (joka myös natona tunnetaan) perustettiin.