Lue keskustelun säännöt.
Ulosotosta tietäviä? Pari kysymystä.
09.02.2013 |
Mitä se 669 euron suojaosuus tarkoittaa? Pitääkö sen verran jäädä asumiskulujen jälkeen vai ennen asumiskuluja?
Jos velallinen on makselee elareita yhdestä lapsesta, onko suojaosuus tämän takia suurempi?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla