Lue keskustelun säännöt.
Miten saan helpoiten tehtyä manteleista jauhoa?
Kommentit (3)
Ostamalla sen valmiina.
Mutta jos pitää saada jauhoksi nyt heti, niin varmaan joku sellainen keittiöpöristin on paras, ja loput morttelilla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ok, kiitos, pitää kokeilla. Mulla vaan Bamixissa toi leikkuriterä juuri on löystynyt niin, ettei taida onnistua. Pitää ostaa uusi.
ap
Mulla on Bamix, sen leikkurilla saa sokeristakin tomusokeria. Aikaisemmalla leikkurillani ei tullut noin hienoa jälkeä, silloin tein leikkurilla rouheeksi ja lopuksi hienonsin huhmareella.