Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhanan joulukonvehdit...

Vierailija
18.12.2012 |

Ne ovat LIIAN HYVIÄ ja niitä on vinot pinot joka ikisessä kaupassa (itsekuria, joooo mutku...) Saa nähdä uskaltaako joulun jälkeen nousta puntarille :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelen vähän päinvastoin. Minusta useimmat halpis/normihintaiset konvehdit ovat ihan älyttömän pahoja, ja silti niitä tulee syötyä (liikaa) kun niitä rasioita saa jokaiselta kummin kaiman mummolta :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan