Lue keskustelun säännöt.
Perhanan joulukonvehdit...
18.12.2012 |
Ne ovat LIIAN HYVIÄ ja niitä on vinot pinot joka ikisessä kaupassa (itsekuria, joooo mutku...) Saa nähdä uskaltaako joulun jälkeen nousta puntarille :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä taas ajattelen vähän päinvastoin. Minusta useimmat halpis/normihintaiset konvehdit ovat ihan älyttömän pahoja, ja silti niitä tulee syötyä (liikaa) kun niitä rasioita saa jokaiselta kummin kaiman mummolta :-/