Lue keskustelun säännöt.
Liukastuin kun tulin töistä kotiin
18.12.2012 |
jos jalka on vielä huomenna kipeä pitää mennä lääkäriin, onko pakko sanoa että tapahtui työmatkalla, viimeksi siitä seurasi kamala paperisota, sama silloin murtunut jalka on nytkin kyseessä.
Kommentit (3)
menen sinne aamulla jos on edelleen kipeä.
AP
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
menen sinne aamulla jos on edelleen kipeä.
AP
lääkäri arvioi tilanteen, et sinä. ja hoito menee nyt sekä jatkossa työtapaturmana
siis: jos tapahtui työmatkalla, ta:n vakuutus korvaa sen hoitokulut. olet velvoitettu menemään lääkäriin ja tekemään vahinkoilmoituksen. lääkärissä pitää käydä samana päivänä, tai aamulla ilmoitat töihin, että menet suoraan päivystykseen.