Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liukastuin kun tulin töistä kotiin

Vierailija
18.12.2012 |

jos jalka on vielä huomenna kipeä pitää mennä lääkäriin, onko pakko sanoa että tapahtui työmatkalla, viimeksi siitä seurasi kamala paperisota, sama silloin murtunut jalka on nytkin kyseessä.









Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis: jos tapahtui työmatkalla, ta:n vakuutus korvaa sen hoitokulut. olet velvoitettu menemään lääkäriin ja tekemään vahinkoilmoituksen. lääkärissä pitää käydä samana päivänä, tai aamulla ilmoitat töihin, että menet suoraan päivystykseen.

Vierailija
2/3 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen sinne aamulla jos on edelleen kipeä.



AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen sinne aamulla jos on edelleen kipeä.

AP

lääkäri arvioi tilanteen, et sinä. ja hoito menee nyt sekä jatkossa työtapaturmana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä