Lue keskustelun säännöt.
Mua on aina ärsyttänyt linnanjuhlat!
06.12.2012 |
Mä en jotenkin hyväksy sitä, että hyväosaisille tarjotaan tosi kalliit bileet verorahoilla. Juhlat olisi ok, jos sinne kutsuttaisi paljon vähempiosaisia eikä aina noita samoja naamoja, jotka tienaa aivan törkeitä summia (esim. kansanedustajat.)
Mä itse en ole mitenkään köyhä, mutta silti mua ärsyttää tuollainen rahantuhlaus. Laitettaisi nuokin rahat vanhustenhoitoon tai johonkin järkevämpään. Tosin pieniä summiahan nuo on johonkin Kreikan tukiaisiin verrattuna, mutta silti. Ja en mä ymmärrä niitä tukiaisiakaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla