En ymmärrä, miksi jotkut ostavat huonoja oliiviöljyjä, kun paras on saatavilla kohtuuhintaan
Dececco classico on oliiviöljyjen aatelia. Miksi ostat silti jotain eltoraatoja?
Kommentit (11)
Tai voi tehdä kuten minä teen - pitää kotona kaksi pulloa oliiviöljyä. Parempi sitä varten kun käyttää sellaisenaan maustamiseen esim salaattiin tai patongin dippaamiseen, ja halvempi ihan normaaliin ruoanlaittoon.
Ja ne jotka ostaa PIJON PAKARIA! Saunan taakse pikimmiten.
Satakunnassa saa oikeasti hyvää valeaa leipää ULLAN pakarilta, mutta osa kuluttajista ostaa aivan kelvotonta leipää jolla on "melkein" samanlainen ulkoasu ja nimi ja "melkein" hyvän leivän maku😭😭😭🤬🤬🤬
Lidlin luomuöljy on edullisin ja laadultaan aika hyvä.
En oo löytänyt hyvänmakuista öljyä. Kreikan ravintoloissa ne maistuu pehmeältä ja hyvältä alkuleivän kanssa, mutta ei täällä.
Parasta tai sitä lähellä olevaa ei edes saa täällä :D
Borgesin EV kelpaa mun makuhermoille, niin sillä mennnään ja ihan sellaisenaan käytän salaattiin ja muihinkin ruokiin päivän hyvää rasvahappoannosta antamaan.
Jos laittais rypsiöljyn ja hyvän oliiviöljyn makutestiin, harva varman huomais eroa. Siksi.
Niimpä. Kannattaa ostaa halvinta öljyä jos ei tiedä miksi sitä edes haluaa käyttää ja miltä sen kuuluisi maistua. Itse olen ilman silloin kun ei ole parempaan varaa.