Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinne meni jyväskyläläisten kuntalisä :/

Vierailija
03.12.2012 |

http://www3.jkl.fi/paatokset/kv/2012/03121600.1/frmtxt131.htm



V. 2013 kuntalisä puolittuu 50 euroon. Ikävä juttu, se 50e olisi ollut varsin iso raha muuten noin pienessä tuessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun lapsiperheistä pitää aina säästää!

Vierailija
2/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuokkalan ja Kypärämäen pienkirjastoista luovutaan.

Puheenjohtaja totesi, että kaupunginhallitus on hyväksynyt kaupunginjohtajan muutetun ehdotuksen, jonka mukaan Tikkakosken uimahallista luovutaan.



Jipii, kuntaliitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuota pöytäkirjaa. Kokoomuslaiset äänestivät kaikessa aika ikävästi. Esimerkiksi ekaluokkalaisten koulumatkoja pidemmiksi kuin se tämänhetkinen 3km. Saisivat hävetä, kampaniassaan väittivt kuitenkin olevansa myös tavallisten ihmisten puolella. Tavallinen lapsiperhe on mielestäni tavallisuuden perusyksikkö, heille koulumatkoilla, lähiuimahalleilla sekä -kirjastoilla ja kotihoidontuella on väliä! Ei oopperataloilla tai jättimäisillä parkkihalleilla!

Vierailija
4/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei semmoisia pidä jakaa, kun palkkojen ostovoima laskee koko ajan. Miettikää nyt vähän loiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme