Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teet poppareita?

Vierailija
03.12.2012 |

M' laitan öljyn sekaan pari jyvää, kun ne on poksahtanut kaadan kattilaan lisää jyviä...

Mutta iolen huomannut että jotkut laittavat kattilaan koko jyvämäärä kylmään öljyyn?

Miten sinä teet?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä nykyään popparikone johon ohjeena onkin laittaa koko satsi kerralla. kattilaankin laittaisin koko satsin

Vierailija
2/2 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannellinen mikron kestävä, lasinen astia ja jyvät sinne, ehkä n. 1/2 dl.

sitten n. 3-5 min. mikron tehosta riippuen. Ei kannata liian kauan anta aolla, ne kuivuu/palaa/maistuu pahalta.

Jos kattilassa, n. 2 rlk öljyä ja sen verran jyviä että menee kattilan pohja piiloon. sitten vaan kuumennetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi