Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nähnyt pukin jo kolme kertaa, vaikka ei oo ees joulu.. Kyttääkse mua?

Vierailija
03.12.2012 |

Oon kyll ollu ihan tosi kiltti. ; (

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erityistarkkailussa ja varmasti syystäkin. Voi olla että tulee pelkkiä risuja käytöksesi seurauksena.

Vierailija
2/3 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko korvatunturilla käyty yt- neuvottelut?



Ihan kamalaa, kun kun pukki nyt jo tuolla tavalla tekee, eihän se sitten aattona enää jaksa tulla, kun pitäisi.. Itkettää ; (



Mutta olen kyllä ollut kiltti tänä vuonna, ehkä pari kertaa olen ollut hiukan tuhma, mutta se ei ollut minun syyni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse pukki tulee puikkoihin silloin kun on tuhmempi tapaus kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan