Lue keskustelun säännöt.
Onpa Jonne Aaron symppis tyyppi! :)
14.12.2012 |
Rock tai yleensäkään raskaampi musiikki ei ole yhtään mun makuun eikä rokkarimiehet sytytä, mutta katselin Ylen Elävästä arkistosta vanhoja klippejä Jonne Aaronista ja vaikuttaa todella symppikseltä ja ihanalta tyypiltä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla