Lue keskustelun säännöt.
Olen nähnyt pukin jo kolme kertaa, vaikka ei oo ees joulu.. Kyttääkse mua?
Kommentit (3)
Onko korvatunturilla käyty yt- neuvottelut?
Ihan kamalaa, kun kun pukki nyt jo tuolla tavalla tekee, eihän se sitten aattona enää jaksa tulla, kun pitäisi.. Itkettää ; (
Mutta olen kyllä ollut kiltti tänä vuonna, ehkä pari kertaa olen ollut hiukan tuhma, mutta se ei ollut minun syyni!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta itse pukki tulee puikkoihin silloin kun on tuhmempi tapaus kyseessä.
Olet erityistarkkailussa ja varmasti syystäkin. Voi olla että tulee pelkkiä risuja käytöksesi seurauksena.