Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ollaanko kavereita? Tuusula, Järvenpää, Hyvinkää

Vierailija
02.01.2013 |

Olen +30 mamma Jokelasta. Muutimme tänne avopuolisoni, koirani ja 3-vuotiaan poikamme kanssa Helsingistä noin vuosi sitten, eikä verkostoitumiselle ole töiden ja remontin takia jäänyt aikaa.

Nyt olen alkanut haaveilemaan kavereista lähempänä kotia, ystävistä joilla olisi myös lapsia. Olisi kiva jakaa ajatuksia aikuisen kanssa, ulkoilla ja miksei käydä hieman tuulettumassakin ;) Pienessä ystäväpiirissämme olemme ainoita "lapsellisia", joten myös poikamme kaipaa uusia tuttavuuksia joiden luona käydä leikkimässä.

Olen huumorintajuinen ja rehti touhuaja, joka kaipaa hieman girlpoweria elämäänsä :)

Jos kiinnostuit, laitteleppa postia: nopaperno@gmail.com

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla