Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
G. Mitäs tilasitte/tilaatte Stockan herkusta tänäjouluna?
13.12.2012 |
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eilen tilasimme viljapossun sisäpaistikinkun, graavia lohta ruodottomana (viimejoululta muistan miten oli herkkua), loimulohta ja kalkkunaa.
Itse teen imelletyn perunalaatikon, porkkana-ja lanttulaatikon, sienisalaatin, vihersalaatin ja tietty rosollin+vpunaisne kastikkeen. Niin ja kinkun kastikkeen.
Ja toki riisipuuron, piparit, suolaiset ja makeat tortut, jonkin jälkkärin jne:)
ap
Stockalla valikoima on heikko. Tilasimme Reinin lihasta luomukinkun. Äitini tekee laatikot ja rosollin, mies tekee itse graavilohen. Muut ostetaan lähikaupasta.
Alue: Aihe vapaa
mies oli kinkun tilannut..mä en tilaa mitään, mutta käyn sitten paikanpäällä ostamassa.