Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Mitäs tilasitte/tilaatte Stockan herkusta tänäjouluna?

Vierailija
13.12.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli kinkun tilannut..mä en tilaa mitään, mutta käyn sitten paikanpäällä ostamassa.

Vierailija
2/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan. Kauppahallista tulee haettua enemmän herkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin k-supermarket mustastapekasta kinkun ja fisulautasen

Vierailija
4/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tilasimme viljapossun sisäpaistikinkun, graavia lohta ruodottomana (viimejoululta muistan miten oli herkkua), loimulohta ja kalkkunaa.



Itse teen imelletyn perunalaatikon, porkkana-ja lanttulaatikon, sienisalaatin, vihersalaatin ja tietty rosollin+vpunaisne kastikkeen. Niin ja kinkun kastikkeen.

Ja toki riisipuuron, piparit, suolaiset ja makeat tortut, jonkin jälkkärin jne:)



ap

Vierailija
5/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko netissä?

Vierailija
6/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla valikoima on heikko. Tilasimme Reinin lihasta luomukinkun. Äitini tekee laatikot ja rosollin, mies tekee itse graavilohen. Muut ostetaan lähikaupasta.