Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä matkatoimistoilla huonoa palvelua lennoilla?

Vierailija
02.12.2012 |

Kokemuksella voin sanoa, että Finnmatkojen taso lennoilla on koko ajan vain huonontunut. Palvelu olematonta ja kehnoakin. Henkilöstö alihankintana kielipuolista. Ylimielinen asenne loistaa. Lentokone kuin kaatopaikka. Ensi kerralla valitsemme toisen matkatoimiston, jossa toivottavasti parempi meininki.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnmatkoilla lentokoneruoka on erikseen maksullista. Miksi sitten otatte sen ruoan, jos se on noin huonoa? Jokin haiskahtaa tässä keskustelussa siltä, että oikeasti kirjoittajat eivät ole koneessa käyneetkään.

Vierailija
2/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten matkatoimiston henkilöstö on mukana lennoilla, nehän on siellä kohteessa, mutta ei lennoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnmatkoilla kyrsi viimeksi se ettei lentokoneateriaan kuulunut edes vesi, juoma pitää erikseen ostaa.

Vierailija
4/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnmatkoilla kyrsi viimeksi se ettei lentokoneateriaan kuulunut edes vesi, juoma pitää erikseen ostaa.


ei matkatoimistosta..

Vierailija
5/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ostettu matkat Finnmatkoilta, niin ne lentomatkat, jotka olemme maksaneet samaan firmaan, ovat kuuluneet siihen pakettiin. Kohteissa on kaikki ok, mutta toi lentohenkilöstö on aivan jotain muuta. Ne eivät välttämättä edes puhu mitään ymmärrettävää kieltä. Vettäkään ei saa moneen tuntiin. Jätteitä ei siivota.

Vierailija
6/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tuo ei kovasti vielä meille kerro, että kyseessä oli Finnmatkat.





http://www.finnmatkat.fi/Hyva-tietaa/Lentomatka/Tiedot-lentoyhtioittain/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ostettu matkat Finnmatkoilta, niin ne lentomatkat, jotka olemme maksaneet samaan firmaan, ovat kuuluneet siihen pakettiin. Kohteissa on kaikki ok, mutta toi lentohenkilöstö on aivan jotain muuta. Ne eivät välttämättä edes puhu mitään ymmärrettävää kieltä. Vettäkään ei saa moneen tuntiin. Jätteitä ei siivota.


samanlaiset palvelut kuin muillekin matkustajille, ei varmaan ole räätälöitynä jotain erillistä Finnmatkustajien lentopakettia siellä jos turistiluokassa lennätte.

Minua ei ainakaan yllätä maksullisuus lentokoneissa, voi olla kaikki maksullista, tai jokin ja myös ylihinnoiteltua, ei mitään uutta tällainen.

5

Vierailija
8/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnmatkoilla kyrsi viimeksi se ettei lentokoneateriaan kuulunut edes vesi, juoma pitää erikseen ostaa.

määrältään desi ja maksoi 2.50€.

Lentoateria oli karmea: känttynen, haalea karjalanpiirakka, jonka päälle oli heitetty sotkukasa jotain epämääräistä ja yököttävää mössöä. Kylllä kuvotti. Pystyin syömään vain sen erillisen sämpylän. Meno-paluuateriat olivat ala-arvoisia, kuin suoraan kompostista, sian ruokaa kaikkinensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ko. lentoyhtiö tarjoaa Finnmatkoille

samanlaiset palvelut kuin muillekin matkustajille, ei varmaan ole räätälöitynä jotain erillistä Finnmatkustajien lentopakettia siellä jos turistiluokassa lennätte.

Toisaalta taas esim. TUIfly on Finnmatkojen oma yhtiö. Tai siis Finnmatkat ja TUIfly on TUI:n yhtiöitä molemmat... Eli tällöin ne kyllä on räätälöity Finnmatkojen matkustajille.

Eli riippuu nyt vähän siitä, että minkä yhtiön koneella ap on lentänyt.

Vierailija
10/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


määrältään desi ja maksoi 2.50€.

Lentoateria oli karmea: känttynen, haalea karjalanpiirakka, jonka päälle oli heitetty sotkukasa jotain epämääräistä ja yököttävää mössöä. Kylllä kuvotti. Pystyin syömään vain sen erillisen sämpylän. Meno-paluuateriat olivat ala-arvoisia, kuin suoraan kompostista, sian ruokaa kaikkinensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu diiliin:



"TUIfly Nordicin lennolla tarjoiltava lentokoneateria on suunniteltu huolella, ja siihen sisältyy alkuruoka, lämmin ruoka, leipä ja jälkiruoka kahvin kera. Lapsille tarjoamme lasten omaa lempiruokaa."

Vierailija
12/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


"TUIfly Nordicin lennolla tarjoiltava lentokoneateria on suunniteltu huolella, ja siihen sisältyy alkuruoka, lämmin ruoka, leipä ja jälkiruoka kahvin kera. Lapsille tarjoamme lasten omaa lempiruokaa."

Lentoateria oli karmea: känttynen, haalea karjalanpiirakka, jonka päälle oli heitetty sotkukasa jotain epämääräistä ja yököttävää mössöä. Kylllä kuvotti. Pystyin syömään vain sen erillisen sämpylän. Meno-paluuateriat olivat ala-arvoisia, kuin suoraan kompostista, sian ruokaa kaikkinensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matkat ja lennot ja ruokailut ja kaikki maksaa sikana, niin kyllä joku taso pitäis olla turistiluokassakin. Onko se sitten joku rupusakkiosasto, johon ei tartte satsata yhtään? Pitääkö mun ens kerralla mennä sinne aivan eteen istumaan, että jaksavat raahata sen perseensä mua palvelemaan sieltä etuosasta paskaa jauhamasta?

Vierailija
14/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reittilennon bisnesluokassa. Kyllä av-mammalla sen verran rahaa on. Lentoasemalla voit viettää sitten aikaa syömällä pähkinöitä loungessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yleensä on ihan sen lentoyhtiön henkilökuntaa mikä siellä koneessa häärii...

Vierailija
16/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


"TUIfly Nordicin lennolla tarjoiltava lentokoneateria on suunniteltu huolella, ja siihen sisältyy alkuruoka, lämmin ruoka, leipä ja jälkiruoka kahvin kera. Lapsille tarjoamme lasten omaa lempiruokaa."

Lentoateria oli karmea: känttynen, haalea karjalanpiirakka, jonka päälle oli heitetty sotkukasa

jotain epämääräistä ja yököttävää mössöä. Kylllä kuvotti. Pystyin syömään vain sen erillisen sämpylän.

Meno-paluuateriat olivat ala-arvoisia, kuin suoraan

kompostista, sian ruokaa kaikkinensa.

Niinhän noi ateriat mustaa valkoisella ovat, vaan eivät oikeasti. Suuri pettymys ollut jo monta kertaa. En alistu enää tuollaiseen. Jollekin menee läpi, mutta ei enää minulle. Ei kiitos! Mulle riitti!

Vierailija
17/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanen näin jälkikäteen nauraa: Hah, hah!

Vierailija
18/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on outo käsitys lasten lempiruuasta. Arvaan, että se on iänikuinen pari nakkia ja perunamuussia päälle? Hohhoijaa! No onpahan se miljoona kertaa parempi kuin se vanhempien kompostipöperö, josta ei oikein ota selvää, mitä se on. Parasta palvelua on sen kahvin kaataminen kuppiini. Siitä minä maksan mielelläni. Olisipa muukin osuus yhtä mieltä ylentävää eikä mieltä alentavaa kuten nykyään käytännössä on. Olemme olleet monilla lennoilla ja palvelu ja ruuan taso on laskenut kuin lehmän häntä.

Vierailija
19/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille lempiruokaa

kun lempiruoka on aika subjektiivinen käsite?

Vierailija
20/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-av-mamma voi ostaa omatoimisesti lennot ja hotellit. Tästä ei toki seuraa se, että lentokoneruoka oleellisesti tulisi laadukkaammaksi, koska se ei varsinaisesti missään ole herkullista. Mutta mamma voi ainakin vältellä niitä lentoyhtiöitä, joissa on ei-suomea puhuvia lentoemäntiä.

Todennäköisesti hintoja vertailtuaan mamma todennäköisesti alistuu halvimman lennon ehtoihin ja ymmärtää, että sen omaan budjettiin mahtuvan lennon hintaan kuuluu vain se kengänpohjalta maistuva voileipä.

-av-mamma voi myös ostaa paikan sieltä bisness-luokasta jos pätäkkää riittää