Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni vaimo on välillä niiiiiin ärsyttävä

Vierailija
31.12.2012 |

Hän esim uskoo 100% siihen että sikiön sydänlyöntien nopeus kertoo sen että tuleeko poika vai tyttö.

No, edellisessä raskaudessani veikkasi poikaa, ja oli niin "Mä tiesin sen!" kun rakenneultrassa paljastui että meille tulee poika.

No. tämän sysänlyönnit mennyt samaa tahtia, ja vatsani on samanmallinen, joten TOTTAKAI meille on tulossa toinen poika!

Ei auta vaikka rakenneultrassa ollaan käyty, jossa lääkäri sanoi että on kyllä harvinaisen selkeästi tyttö, niin kiltisti levitteli lääkärille että todellakin olisi näkynyt jos siellä olisi pippeliä ollut...

Mutta eihän lääkäri tiedä mitään, kyllä isäni vaimo tietää ja myhäilee että "no näette sitten kun syntyy että poikahan sieltä tulee, hihihihiiiii".

Juupa......

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isän vaimo taas aivan ihana, rakastan sitä. Av-mamma tässä nousuhumalassa avautui :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi