Lue keskustelun säännöt.
Olen esikoinen ja jos minun lapseni hävittäisi hanskansa koulussa
02.12.2012 |
käskisin hänen etsiä niitä itse ja jos ei löytäisi saattaisin käydä koululla itsekin niitä etsimässä. Siskoni taas on kuopus ja hän varmasti laittaisi viestiä opettajalle, että jos opettaja huolehtisi hanskojen löytymisestä.
Taas kerran, hoitakaa hei omat asianne, älkääkä odottako sitä muilta! Menisi siihen toistenkin aikaa yhtä lailla!
Kommentit (2)
pyysin häntä katsomaan seuraavana päivänä muista naulakoista ja löytötavaralaatikosta.
Kun hanskoja ei löytynyt, ostin muitta mukinoitta uudet. Opea ei tullut mieleenkään vaivata.
En vain tajua, miten tuo paikka sisarussarjassa tai sisaruksettomuus vaikuttavat siihen, miten toimii tuollaisessa tilanteessa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kuopus hävitti molemmat kumisaappaansa koulussa.