Lue keskustelun säännöt.
Montako eroa jo tullut tämän joulun takia?
22.12.2012 |
Minä tiedän yhden. Siinä liitossa nainen on/oli ihan hirveä päällepäsmäri ja kun mies ei pysy samassa vauhdissa, niin nainen lähti litomaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla