Lue keskustelun säännöt.
Kolmas lahjaksi ostettu konvehtirasia avattu.
Kommentit (4)
kun ne edelliset aina "katosivat" jonnekin. :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
voisi niitä kyllä vielä ostaa lisääkin.
Miksi et ostanut itsellesi? Minä ostin ihan itseäni varten viiden rasian pakkauksen. Toinen menossa, hyvää on.
ap
Minä ostin ihan itseäni varten viiden rasian pakkauksen. Toinen menossa, hyvää on.