Lue keskustelun säännöt.
Mitäs lasissa näin lauantai iltana? ;)
Kommentit (10)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapsi ja mies nukkuvat, vanhin lapsi yökylässä tätinsä luona. Joten nautin musiikista ja omasta rauhasta.
*menee tupakille..*
perkele ku menee paljon kessua humalassa :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
HEEEEEYYYYY SEXY LADYYYYYY... OP OP OP...10
HEEEEEYYYYY SEXY LADYYYYYY... OP OP OP...10
KANGASTAAA
ja yksin, mies kun lähti tohisemaan jo sänkyyn. Menen kohta perässä.