Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just. Nyt rikostutkivat ryhtyvät töihin kun Arttua ei ole löytynyt=(

Vierailija
22.12.2012 |

Miksi suomessa ei tehdä niinkuin muualla eli aloiteta rikostutkintaa heti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän joka puolella maailmaa ensin epäillä ihan tavallista eksymistä.

Vierailija
2/6 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikosjuttuja on koko ajan muitakin vireillä. Aika moni lapsi löytyy pian etsintöjen alettua, turha siihen on heti valjastaa rikospoliisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoamiset hyvin usein selviävät vuorokauden, kahden sisällä, onnellisesti. Minkään maailman resurssit eivät riitä siihen, että rikospoliisi valjastetaan joka ainoan katoajan perään.



Muualla? Rikossarjoissako? ;)

Vierailija
4/6 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mitään rikokseen viittaavaa ei ilmene jo heti, tai muuten ei ole syytä epäillä rikosta.

Vierailija
5/6 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tajua, miksei sotilaita rahdattu paikalle jo ensimmäisen illan ja yön etsintöihin.



Jos poika on jäänyt sen klo 19 jälkeen ulkosalle, nyt siis etsivät vainajaa. On tämä karsea juttu.

Vierailija
6/6 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on tiedossa, että saatavilla on päteviä koiria, niin maastoon ei päästetä (eikä pidä päästää) suurta ihmisjoukkoa sotkemaan hajuja ja jälkiä.



Siksi siis varmastikaan ei ole ensimmäisenä kutsuttu puolustusvoimia ja raja-vartiostoa.



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä