Lue keskustelun säännöt.
Kaikki te jotka pähkäilette kummi yms lahjojen kanssa,
13.12.2012 |
ostakaa vaikka 20 e:n lahjakortti vaatekauppaan, urheiluliikkeeseen. Ei tule turhaa lahjaa.
-yksi äitee vaan
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla