Lue keskustelun säännöt.
Tämmöstä elämää
30.11.2012 |
Imetän tässä sohvalla pariviikkoista vauvaa. Oikeasti vauva nukahti jo vähän aikaa sitten mutta istun vauva tissillä ja luen av:ta. Mies saa keittiössä hoitaa kiljuvan esikoisen iltapuuron, vaihtaa vaipat jne. Leppoisaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mäkin tein tota joskus. Nänni vaan sinne nukkuvan vauvan naamalle niin voi istua ihan rauhassa vaikka kuinka pitkään. ;) vauvakin nukkui mielellään sylissä.