Lue keskustelun säännöt.
jos melkein joka pv juo 0,5l siideriä
Kommentit (2)
Hyi yök, hirveää sokerilitkua, kauhean makuista paskaa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänHyi yök, hirveää sokerilitkua, kauhean makuista paskaa!
Onko sokeri kertynyt jo pelastusrenkaaksi vyötärölle? Jos vastaat myöntävästi, jätä pois. Minä jätin oluet, aloitin liikunnan ja vitsi että olen aika fitness tätänykyä. Ja koukussa liikuntaan. Huomenna salille juoksumattotreeniin heti aamusta. Ennen olisin korkannut oluen tähän aikaan illasta.