Lue keskustelun säännöt.
autaako tähän mikään? Meillä 50 luvun lopulla valmistunut
17.10.2012 |
kerrostalo.Sateisella ilmalla ikkunat turpoaa joko niin ettei ne aukea, tai siten eivät enää mene kiinni. voiko tätä jotenkin estää?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitämällä ikkunat kiinni.