Lue keskustelun säännöt.
Huonot siittiöt ja ICSI?!
05.10.2012 |
Hei kaikki te, joilla on ollut otsikossa kuvattu tilanne ja naisessa ei vikaa! Oletteko saaneet lapsen jossain vaiheessa ICSI:llä? Miten asia eteni?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Viisi vuotta kului hoidoissa ilman plussan plussaa.4 krt ivf/icsi tehtiin +passit. Lopetettiin lopulta hoidot. sain vuoden päästä siitä lapsen sitten vielä toisen. Ja vielä saman miehen kanssa. Näinkin onnellisesti voi käydä!