Lue keskustelun säännöt.
Passiasiaa
04.10.2012 |
kävin lapsen kanssa tekemässä passianomuksen, nyt tuli viesti että passi on valmis. Voinko minä hakea passin vai pitääkö lapsenkin olla vielä mukana?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla