HULLUT PÄIVÄT! Sarpaneva-pata
Tilasitteko? Oliko pata ehjä? Olitteko tyytyväinen?
Itse tilasin ja paketti saapui. Pata oli rikki. Palautukseen meni, enkä saa uutta tilalle :/ Harmittaa! Törkeää Stockalta.
Kommentit (11)
Kyllä stokkan ois pitäny lähettää uus, kuluttajasuojalaki sanoo näin!! itse tilasin hullareilta tuotteen joka oli mennyt rikki ja sain loppujen lopuiksi uuden tuotteen tilalle, olivat asianajajaltakin asiasta kysyneet. Mullekin vetosi johonkin tiettyyn hullujen päivien erään mutta kuluttajasuojalaki sanoo toista, joten sainkin uuden tuotteen tilalle!
kun ei aina käsittele pakettaja hellävaraisesti. ja jos patoja ei ole varastossa, niin ei ole.
ja kaikki menivät. Ainoa vaihtoehto on palauttaa tuote. Soitin asiakaspalveluun ja sieltä kertoivat vain että voin palauttaa tuotteen ja pahoittelivat että näin oli käynyt. Laitoinpa sitten netin kautta palautetta sinnepäin. Harmittaa syvästi!
AP
Sillä padan ulkoreuna oli alkanut halkeilemaan ja mustasta pinnasta oli halkeillut isojakin paloja pois, eikä niitä ollut muruina laatikossa. Eli jo paketointi vaiheessa tuote on mennyt rikki. En ymmärrä miksi siis lähettivät edes viallisen tuotteen.
AP
kun ei aina käsittele pakettaja hellävaraisesti. ja jos patoja ei ole varastossa, niin ei ole.
Niin joo ei varmaan ole Stockalla noita patoja...
Voisivat edes vaivannäöstä antaa deli-lahjakortin tms.
kun ei aina käsittele pakettaja hellävaraisesti. ja jos patoja ei ole varastossa, niin ei ole.
Niin joo ei varmaan ole Stockalla noita patoja...
Voisivat edes vaivannäöstä antaa deli-lahjakortin tms.
itselläni kysyinen ja saa kyllä kovaa kolhia että menee rikki. joten itse kyllä olen sitä miletä että kuljetuksessa mennyt.
Kuten kerroin padan ulkoreunan mustapinta oli halkeillut ja siitä oli irronnut paloja! Näitä palojen murusia ei ollut itse laatikossa, joten vika on sitten tehtaalla tai stockan päässä jossa on tuotteet pakattu! Mutta kuitenkin mielestäni stockan kuuluu jotenkin asia korvata, sillä olen maksava asiakas ja vaikka kyseessä olikin hullut päivät, niin heidän kuuluisi tilata erätuotteiden ulkopuolelta vastaavia tuotteita ja toimittaa ehjä tuote asiakkaalle. He siinä hieman häviävät, mutta kyse on varmasti Stockan luokassa minimaalisesta summasta. Ja tärkeintähän on tyytyväinen asiakas.
Ja normaalissa tilauksessa, mikäli tuote on hajonnut postissa, tehtaalla tai heidän pakkauksessa, he toimittavat uuden tuotteen tilalle.
AP
lähetys oli annettu jollekin ulkopuoliselle tekijälle. Stockmann ei siis itse hoida HP-lähetyksiä.
Olisivat lähettäneet sulle uuden padan, ei luulisi olevan ylivoimaisen vaikeaa.
Kaikki Hulluilla päivillä myytävät "tarjoukset" ovat juuri tällaisia varta vasten Hulluja päiviä varten tilattuja erikoiseriä, eikä niillä ole tekemistä tavaratalossa muutoin myytävänä olevien erien kanssa, vaikka tuote olisi näennäisesti tavallisestikin valikoimissa. Siksi korvaavaa tuotetta ei ole mahdollista saada normivalikoimista.
Ja tiesittekö muuten, että Sarpaneva-padat valmistetaan nykyään Vietnamissa?
Jos ette usko, katsokaa täältä: http://www.iittala.fi/web/iittalaweb.nsf/fi/iittala_yritysvastuu
Eli on aika todennäköistä, että patasi on lähtenyt jo Vietnamin tehtaalta viallisena ja kukaan ei ole sitä sen jälkeen vilkaissut. Aika paha juttu tuotteesta, jossa maksetaan siitä illuusiosta, että se edustaa kotimaista laatutuotantoa.
Harkitsin itsekin tuon ostoa siinä uskossa, että kyseessä olisi kotimainen laatutuote, mutta onneksi en hankkinut sitä.