Lue keskustelun säännöt.
Fukushiman ydinvoimalaan iskeytyy taifuuni!
30.09.2012 |
Tällaista sitten taas.. Elkää sitten syökö apteekin synteettistä jodia, se on epäterveellistä:
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=824206
Kommentit (3)
onhan maailma aika pimeä paikka, kun eliitti pitää valtaansa. mutta kyllä me se parannetaan kun kaikki yrittää yhdessä. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä on jo uusi poliisi, Anonymous.
http://i293.photobucket.com/albums/mm60/anakin_eiktiwan/hug.jpg
http://fukushima-diary.com/2012/10/beta-nuclide-in-osaka-tap-water-spik…
Taifuunin jälkeen vesijohtovedessä suurimmat pitoisuudet radioaktiivista jätettä sitten itse alkuperäisen onnettomuuden.
Kuten ennustettua, taifuuni on vapauttanut Fukushimasta jälleen ennätysmäärät säteilyä. Kantsii siis täällä Suomessakin seuraavat päivät noin viikon-kaksi olla mahd. paljon sisällä
Alueella on myös ollut sarja järistyksiä, jotka ovat saattaneet vaikuttaa radioaktiivisten aineiden lisääntyneisiin päästöihin:
http://fukushima-diary.com/2012/10/m5-2-offshore-fukushima-2/
http://fukushima-diary.com/2012/10/m6-3-iwate-offshore/
http://fukushima-diary.com/2012/10/m4-4-ibaraki-offshore/