Miten joku voi juoda käsidesiä?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012101116188985_uu.shtml
Mahtanee maistua pahalta.
Kommentit (6)
hah hah. vai että hoitajat käsidesiä vetelis... miksi? samalla vaivalla vois huikkia piilopullosta. taas on toimittajilla leikannut ja kansa uskoo.
pahasti riippuvaiset juovat vaikka kusta jos siitä menee sekaisin.
Yksi juo sinolia,toinen resilaria...
En ole koskaan ymmärtänyt ihmisten halua sekoittaa päänsä jollain aineilla. Miksi tavallinen elämä on niin rasittavaa ettei sitä kestä selvinpäin?
Oletko kuullut, että alkoholismi on ihan ICD-luokiteltu sairaus?
pahasti riippuvaiset juovat vaikka kusta jos siitä menee sekaisin.
Yksi juo sinolia,toinen resilaria...
Eihän se tupakkakaan herkulta maistu, jos ihan totta puhutaan, saati moni viinas.
laittavat limpparia sekaan, tuskin kukaan nyt siltään voi tollasta litkua nauttia.