Lue keskustelun säännöt.
kuumeeseen lääkä vai ei?ett
23.05.2012 |
Olen jostain kuullut, että kuumeeseen ei kannata ottaa lääkettä, jotta flunssa menisi nopeammin ohi? Miten on? Aikuisesti eli minusta kyse.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja kuume kohtuullinen. Uskon että se on ihan tarkoituksenmukainen se reaktio elimistöltä nostaa lämpötilaa kun taistelee infektiota vastaan. Mutta kyllähän tavallinen flunssa tai vastaava voitetuksi tulee vaikka kuumeen pitäisi lääkkeellä alhaallakin.